چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، کودک و نوزاد که از ۳ تا ۶ اسفند ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین‌المللی سئول برگزار می‌شود، میزبان برندهای برتر حوزه مادر و کودک است. در یکی از رویدادهای ویژه این نمایشگاه، محمدرضا طالبی، مدیر کسب‌وکار برند مادر، و  سید عبدالستار کاکایی کارگردان و مستندساز، به بررسی تاریخچه و آینده این برند […]

 چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، کودک و نوزاد که از ۳ تا ۶ اسفند ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین‌المللی سئول برگزار می‌شود، میزبان برندهای برتر حوزه مادر و کودک است. در یکی از رویدادهای ویژه این نمایشگاه، محمدرضا طالبی، مدیر کسب‌وکار برند مادر، و  سید عبدالستار کاکایی کارگردان و مستندساز، به بررسی تاریخچه و آینده این برند خاطره‌ساز پرداختند.
 توسعه برند مادر : از مواد غذایی تا صنعت پوشاک
محمدرضا طالبی با اشاره به سابقه درخشان برند مادر، از وسعت فعالیت‌های این برند سخن گفت. وی اعلام کرد که شرکت در راستای استراتژی توسعه، به صنعت پوشاک ورود کرده و امتیاز برند غنچه را نیز خریداری نموده است. این اقدام، با هدف افزایش سبد محصولات و تقویت ارتباط با خانواده‌ها صورت گرفته است.
در ادامه، سید عبدالستار کاکایی، با تأکید بر نقش تولید محتوا در موفقیت برندها، پیشنهادهایی برای ایجاد یک ساختار متفاوت در بازاریابی و هویت‌سازی بیسکوییت مادر ارائه داد. وی داستان‌سرایی و روایت‌پردازی تصویری را از جمله راهکارهای مؤثر برای تقویت ارتباط احساسی مخاطب با محصول دانست.
تیم خبری و رسانه‌ای این رویداد:
 کارگردان خبری و تصویربردار: حمیدرضا مرادی
 خبرنگار و هماهنگ‌کننده: طیبه صالحی